torsdag, september 20, 2007

Rapport från snorträsk

Nu är bebisen sjuk igen. Snorig och febrig liten kille.

Han bara klänger på oss hela tiden. Vill vara uppe i famnen men så fort han kommer upp så skall han iväg igen och kan absolut inte sitta still. Allt ackompanjerat av ett ihållande gnäll. Hoppas verkligen att han blir frisk snart.


Vi har suttit och tittat på Idol hela familjen ikväll och igår. Jag hejar särskilt mycket på Marie Picasso, för jag tycker verkligen att hon är duktig och förtjänar att få cred för sin sångröst. Hoppas det går bra för henne.


Ikväll lyckades jag dessutom ta mig iväg på Pilates igen och det är så jäkla skönt för nu äntligen börjar jag känna mig stark i magmusklerna och klarar av övningarna bra. Jag har försökt gå ett par gånger i veckan på Pilates och nu på senaste tiden även på konditionspass. Heja mig.

1 kommentar: