fredag, februari 15, 2008

Veckans vikt

-1,3 kg den här veckan.


Totalt: -11,8 kg.

8 kommentarer:

  1. Grattis, vad duktig du är. jag har kommit så långt att jag köpt mig en stegräknare. Här i Överkalix finns tyvärr inga bra gym.. jag saknar gåbanden & gymmet på nautilus i Luleå.

    Kram
    Kat

    SvaraRadera
  2. Anonym10:55

    Vad duktig du är!

    SvaraRadera
  3. Anonym11:57

    Wooow - du är toppenduktig!!!
    Det är fina resultat du uppvisar - fortsätt i den här stilen. Jag blir bara liiiite avis... ;-)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Anonym19:03

    *gör vågen*

    SvaraRadera
  5. Anonym21:12

    Du är bäst!!

    När ska du dit imorgon? Jag borde dit och köra ben

    Kram MIlla
    www.metrobloggen.se/camillaslivochlustar

    SvaraRadera
  6. Thank you, thank you! Det känns riktigt bra! Jag är på rätt väg. :-)

    SvaraRadera
  7. Anonym11:37

    Kikar in här igen och WOW, du är grymt duktig! Känner du att du har ett flow eller är det tuuungt?

    SvaraRadera
  8. Minna: Det känns helt klart mer som ett flow nu! Inge tungt alls, utan det känns bara bra.

    SvaraRadera