tisdag, juli 15, 2008

Ett år senare

Den 13 Juli 2007 satt jag och hoppades att jag inte såg alltför tjock ut. Det var vår bröllopsdag och jag hade ingen aning om hur illa det var. Dinajjal, ni vet. Jag hade ständigt på mig stretchiga kläder. Allt annat var för obekvämt. Jag fick en chock när jag såg bilderna dagen efter. Jag hade undvikit att hamna på bild hela sommaren och när jag såg mig själv ville jag dö av skam.
Den 13 juli 2008. Ungefär 15 kilo lättare. (Ja. jag har gått UPP under sommaren! Men inte ett gram till!). Inte klar på långa vägar, men nu ser jag äntligen att det har hänt något.

19 kommentarer:

  1. Anonym17:17

    Där ser du Ina, du är ju snygg :)

    SvaraRadera
  2. Anonym17:18

    glömde att säga att det var jag / Anna

    SvaraRadera
  3. Du har verkligen jobbat bra. Du ser ut som en toppenpingla!

    SvaraRadera
  4. Anonym18:46

    Visst känns det bra att titta tillbaka och få ett sådant tydligt bevis på framgång/nedgång!!

    SvaraRadera
  5. Anonym19:53

    Herregud vilken skillnad!!! Du är ju dö snygg! Fortsätt att kämpa tjejen.

    SvaraRadera
  6. Anonym20:16

    Du är schnyygg! Kan vi inte hångla i fyllan imonn? ;) ;)

    /milla
    metrobloggen.se/camillaslivochlustar

    SvaraRadera
  7. Du är skit snygg Ina, bra kämpat, jag är vid din första bild nu och ska börja nu...tungt är det..men det ska gå

    Kramar
    katarina

    SvaraRadera
  8. Amazon där.

    Heja dig!

    SvaraRadera
  9. Anonym22:14

    djises, your one hot gal!

    /Samma

    SvaraRadera
  10. Du är jättefin. En inspiration till en otränad soffpotatis med en förkärlek för sötsaker.
    Jag ska skärpa mig nu.

    SvaraRadera
  11. You go girl! Fan vad duktig du ar! Och snygg! Jag skiter i vad alla sager om att om man mar bra pa insidan spelar det ingen roll hur man ser ut, man BLIR faktiskt gladare av att vara smal!

    SvaraRadera
  12. Anonym06:49

    Stor skillnad! Fortsätt kämpa tills DU är nöjd. Ha nästa års bröllopsdag som mål :)

    Jag har också värsta vikt-ångesten just nu. De extra 10 kg som jag drog på mig förra hösten har etsat sig fast forever och det känns aspissigt... Jag vet inte hur det är med dig men för mig innebär viktångest=tröstätning och det är ingen vidare kombination.

    SvaraRadera
  13. Bra jobbat, du är skitsnygg!

    SvaraRadera
  14. Anonym08:10

    Hey, du är superdupersketasnygg jö!!!

    keep it up!

    Ulrica

    SvaraRadera
  15. Anonym11:09

    Skita fiiiinnn! Well done! Jag vet hur mycket slit som ligger bakom...

    SvaraRadera
  16. Som alla andra säger.
    Och: Du ser ju ut att MÅ så himla mycket bättre.

    SvaraRadera
  17. Du är ju skitsnygg ju!!! Vill ha din hårfärg... *avis*

    SvaraRadera
  18. Anonym10:20

    Wooow - vilken skillnad!!! *kramar om*
    Vilket härligt kvitto på allt slit du lagt ner/lägger ner på att må bättre.

    Det har verkligen hänt massor! Tänk om jag kunde vara lika duktig också... *suckar* Men min värk i lederna sätter "P" för så himla mycket...

    Kram från Dalarna

    SvaraRadera
  19. Vad fin du är!

    (nyss hemkommen från torpet och läser ikapp...)

    SvaraRadera