måndag, juli 07, 2008

Winona in love

Nu när intaget av värktabletter har minskat för min del så har mina drömmar blivit betydligt mer händelserika igen.

Natten till igår drömde jag att Winona Ryder var lesbisk och kär i mig. Hon var klädd i vit kostym och var väldigt snygg och jag hade sådan ångest, eftersom jag inte tände på henne det minsta. Jag kände att jag kanske borde försöka bli kär i henne eftersom hon trots allt är Winona Ryder. Det var lite synd om Winona.

Inatt drömde jag att någon jäkla brud övergav sina barn som hon hade sedan tidigare för att hon fick ett nytt barn med en ny man. Då räknades bara den nya familjen som hon nu bildade med någon slemmig peddotyp.
Jag tog mig an hennes tre barn sedan tidigare. Tvillingdöttrar som var nio år och en pojke som var två. Mamman var från latinamerika men vad hon eller barnen hette kan jag inte minnas. Däremot minns jag att jag var hysteriskt förbannad på henne över att hon sket i sina fina barn på grund av äcklet som hon var tillsammans med nu. Han var dessutom dubbelt så gammal som hon. Jag var så arg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar