söndag, juli 20, 2008

On the road again

Nu blir det bloggpaus igen. Inte helt frivilligt, men utan mobilt bredband blir det inte lika lätt att blogga.

Jag förstår att ni kommer att sakna mig hysteriskt och att det blir otroligt jobbigt att vara utan min blogg, men det hjälps inte.
Men, kära vänner, jag har den perfekta absitensmedicinen:
Ta en snuttefilt, lägg er tillrätta i soffan och så maratonkollar ni på The Wire, Six feet Under, Friday Night Lights eller Battlestar Galactica. Och så tänker ni på mig.
Alternativt så drar ni på löpardojorna och springer lite.
Så.
Vi ses ibland längs vägen tills jag kommer hem igen.
So long darlings.

2 kommentarer:

  1. Anonym11:41

    Ha så trevligt!
    Försvinner själv från blogg-/datavärlden i några dagar nu. Man måste ju få vara ledig någon gång iaf... *S*

    Kram från Dalarna

    SvaraRadera
  2. Anonym14:36

    Ha en fin tripp!
    Kul att du kunde komma en stund på festen! :)

    Bilder finns i bloggen!

    Kram Milla
    www.metrobloggen.se/camillaslivochlustar

    SvaraRadera