torsdag, december 06, 2007

Igår och idag

Jag och V tränade igårkväll trots att jag har ont i ryggen. Jag kände att jag skulle få abstinens om jag inte hann träna innan jag åker till storstan i kväll, så vi drog in till gymmet och drog i lite maskiner och cyklade. Jag körde bara överkropp och armar eftersom jag inte vågade riskera att få mer ont än vad jag redan har. Mitt mål nu är att få snyggare armar och ben till sommaren. Att få bukt på fladdermagen törs jag inte ens tänka på, för det är förmodligen omöjligt utan plastikkirurgi, men att bli lite mindre i omfång däremot vore bra.


Just nu håller jag på att baka till i kväll för det är julfest på Storebrors skola och direkt efteråt blir jag skjutsad till flyget. Det skall bli så otroligt kul att få träffa Emma med familj igen.

1 kommentar:

  1. Anonym09:32

    Ha så skoj i storstan nu!

    Kram
    // Eva

    SvaraRadera