måndag, december 10, 2007

Salsaskor: Check!

Hemma igen från storstan. Jag har haft en jättetrevlig helg hos EoM och förutom att min rygg har varit överjävligt jobbig så har jag ändå lyckats träffa lite folk och köpa mina hett efterlängtade skor.
Det blev de här. De första som jag hade spanat in var helt hysteriskt höga och att dansa i dem kändes nästan omöjligt. När jag hade de på mig så trodde jag att jag skulle tippa framåt så höga var de. Men de här var snäppet lägre och bara 0.5 cm högre än mina gamla skor som jag är van att dansa i. Jättesköna och fina.

2 kommentarer:

  1. Anonym22:10

    grattis till dina nya skor. hoppas att du hade en bra helg i storstan och inte regnade bort.

    SvaraRadera
  2. esters mamma: Tack. Jag hade en jättebra helg. Regnet spelade ingen roll alls. :-)

    SvaraRadera