torsdag, mars 16, 2006

Det där med mat och sömn

Det blir mycket hämtmat nuförtiden.

Jag mår för illa för att laga middag på vardagarna och sambon kommer hem så sent från jobbet att det går fortast att hämta något färdigt. Då slipper jag matoset också.



Det finns bara en enda sak som jag verkligen vill äta och längtar efter. Cheesburgare från McDonalds. Jag vet inte vad det är med just dem, men det känns som att jag skulle kunna äta hur många som helst mest hela tiden. Det är det enda jag är sugen på när allt annat känns äckligt. Jag åt två stycken till lunch idag. Underbart gott. Och jag har inte spytt upp dem heller. Thank god.



Jag gick och lade mig klockan nio igårkväll efter att jag hade sovit en stund i soffan innan det, så klockan 05.45 var jag ganska pigg och gick ner och käkade frukost liggande och låg sedan kvar nästan en timma i soffan och lät maten sjunka undan.

Sen mådde jag hyfsat bra och lyckades skriva på skolarbete ända tilll jag gick till bussen vid halv nio. Skönt att få lite gjort.



Nu vill jag helst att sambon skall komma hem på en gång. Jag tänker ge mig på att försöka äta en räkmacka. Wish me luck.

1 kommentar:

  1. Jag vill ha Max! Max max max!!! Har inte ätit där sen vi körde släpet :(

    SvaraRadera