tisdag, mars 07, 2006

News

Om det är någon som undrar var mina viktrapporter har tagit vägen så har ni svaret här:



Viktrapporterna ligger på is en nio månader eller så iallafall. ;-)

Det är vansinnigt tidigt att prata så mycket om det än egentligen. Men alla som känner mig vet att jag inte kan låta bli när det gäller så stora händelser i mitt liv.

Made in Thailand-bebisen är beräknad till den 1 November. Samma dag som sonen firar att han fyller fem. Vi hoppas att det inte blir precis på samma dag. Om allt nu går som det ska *peppar, peppar*.

Jag mår mer och mer illa varje dag, men än så länge har jag inte spytt. Men om jag ser tillbaka på mina tidigare två graviditeter, så är jag ganska säker på att det inte dröjer länge till.

12 kommentarer:

  1. Nämen!!! Grattis igen!!! :-)

    SvaraRadera
  2. Tanken har faktiskt slagit mig när du skrivit hur fantastiskt trött du är hela tiden. Grattis!:)

    SvaraRadera
  3. Anonym21:10

    Grattis och välkommen till www.familjeliv.se ;-)

    Bara du inte mår illa på bröllopet och klänningen passar :-)

    SvaraRadera
  4. Anonym22:59

    Tänk att en bild på en plastpryl kan ge upphov till stora leenden härborta på andra sidan skärmen!

    SvaraRadera
  5. Anonym07:52

    GRATTIS! Det blir mycket iår med bröllop och bebbe. Jätteroligt! :-)

    SvaraRadera
  6. Anonym11:10

    Hihi! Jättegrattis igen =) Och vilket TYDLIGT plus du hade, ingen tvekan om saken där inte. Kram på dig!

    SvaraRadera
  7. Anonym13:45

    Åhhhhhhhhhh va kul. Grattis.

    SvaraRadera
  8. Grattis! Tre ska man ju ha :)

    SvaraRadera
  9. Anonym16:59

    Men HALLÅ! Värsta bästa nyheten ju! GRATTIS TILL ER ALLA!

    SvaraRadera
  10. Du har fått gratulationer tidigare, men du (ni) förtjänar hur många som helst! Så grattis ännu en gång. :)

    SvaraRadera
  11. Jag sällar mig till skaran av gratulanter också såklart!

    GRATTIS!

    Kram

    SvaraRadera