måndag, mars 20, 2006

Ligger lågt

Hemma och är sjuk idag.

Mår fruktansvärt illa och är svag av allt kräkande, men har dessutom lite feber, så jag bestämde mig för att ligga lågt idag.

Det värsta är att jag måste skriva på skolarbetet och helst skicka in det idag, så speciellt mycket vila blir det väl inte. Fördelen är väl ändå att jag kan lägga mig i sängen emellanåt när jag känner mig alltför eländig, istället för att ta hand om kunder på jobbet.



Trist att inte vara där för övrigt.

Vi har börjat med en ny grej där vi varje måndag redovisar en bild som vi har haft några dagar på oss att göra. Vi drar ett tema ur en burk och sen skall alla göra en bild på det temat. Idag skulle temat "the other me" redovisas, och det suger att jag är hemma och inte på jobbet och ser och hör vad de andra säger och ser deras bilder och får kommentera själv.

Jag får höra telefonledes istället.



Vi var till Kåbdalis igår och åkte i backen hela dagen. Jag mådde bara så jäkla illa att det var vansinnigt svårt att åka. Så fort jag tog i lite så fick jag kväljningar och blev tvungen att sätta mig i backen ett tag. Jag spydde på restaurangens toa innan lunch också. Nice.

Fast vädret var fint och det var trevligt att komma ut ett tag. Brädan var också väldigt fin. Det var som att åka på smör. Jag hade ingen aning om att en bräda kunde glida så bra. Min gamla känns som en oslipad planka i jämförelse.

1 kommentar:

  1. SHIT vad cool bild :D

    Trist att du mår så illa gumman.

    SvaraRadera