torsdag, mars 30, 2006

Fyrkantiga ögon varning

Jag vågar knappt säga det, men jag har orkat sitta i ungefär 20 minuter nu utan att springa och kräkas. Jag känner mig stolt.



Just nu är annars min högsta önskan att få datortillgång i liggande läge. Det skulle göra min tillvara så otroligt mycket rikare. Jag vill gärna göra annat än maratontitta på nedladdade tv-serier. Jag har precis klämt 20 avsnitt av Veronica Mars på några dagar, (Logan Echolls påminner för övrigt extremt mycket om en gammal pojkvän jag hade på högstadiet).Förra veckan kollade jag 14 avsnitt av "24".



Och mitt i alltihopa har jag bröllopsplaner som jag knappt orkar med, men som jag ändå verkligen borde ta tag i lite.

Som sagt, dator i liggande läge skulle inte sitta helt fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar