lördag, mars 11, 2006

Godmorgon

Tidigt uppe. Sonen tyckte att klockan 06.00 var en bra tid att kliva upp på en lördag.

Oh well. Jag kan väl lika gärna passa på att plugga lite, när jag ändå är vaken.



Såg på Let´s dance finalen igårkväll, som resten av Sverige.

Jag och sambon satt och hejade på Måns. Jag höll på att bli tokig på den där gråterskan som bölade i tid och otid. Tur att Måns vann.



Illamåendet kommer och går. Jag mår illa mest hela tiden just nu. Värst är det på eftermiddagarna och kvällarna. Och för er som har svårt att föreställa er hur det känns; tänk er att ni har varit riktigt ordentligt bakis, sådär att ingen mat verkar god och bara lukten och tanken på mat gör att ni får kväljningar. Så känns det för mig, i stort sett dygnet runt.

Men jag försöker tänka positivt. Det går säkert över om någon månad eller så. :-)



Tack alla för gratulationerna förresten. Vi är jätteglada över den här mycket välplanerade bebisen i magen.

Men jag längtar tills magen har växt lite till, så att jag inte bara går omkring och ser plufsig och fet ut.



Mina tapeter kom häromdagen. Jag skall försöka hitta tid att sätta upp dem också. Idag lovas det ju så fint väder, så jag bara måste ut i backen en sväng med kidsen. Dottern vill testa nya snowboarden som hon fick igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar