måndag, mars 13, 2006

Han kan ju!!

Jag mår fruktansvärt illa konstant nu. Under de senaste tre dagarna har illamåendet verkligen eskalerat och jag äter middag liggande i soffan för att överhuvudtaget få i mig någonting.



Jag lyckades ändå följa med till Ormberget och åka lite bräda med familjen ett par timmar både på lördag och söndag.

Sonens framfart på slalomskidorna är minst sagt imponerande. Från att för två veckor sedan bara ha åkt rakt framåt längst ner i backen, till att nu åka lift helt själv hela vägen upp, kliva av, åka hela vägen ner och hoppa på vägen dessutom utan att ramla. Det är hur kul som helst att se, och både jag och sambon pyser av stolhet över vad snabbt grabben har lärt sig.



3 kommentarer:

  1. Anonym22:45

    Åh han är ju jätteduktig!! Nästa vinter ska vi oxå!!

    SvaraRadera
  2. Att småbarn har så lätt för att lära - det är fascinerande!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Anonym23:40

    supercool kille! orädd och säker!

    SvaraRadera