lördag, maj 27, 2006

Bröllopsnerver

Okej. Det känns lite bättre idag. Inte alls lika mycket död sill över mig nu.



Jag lyckades ändå åka med resten av gänget till min mamma igår för att äta middag. Skönt att slippa tänka på vad man skall laga för mat när man är förkyld.



Jag har svårt att sova på nätterna för att jag oroar mig för bröllopet. Jag har väntat på att få adressen till ett par vänner som bor utomlands så att jag kan skicka alla inbjudningskort samtidigt, men de har inte hört av sig, så jag får nog skicka alla andra kort först nu iallafall.

Några enstaka har jag redan delat ut personligen, när jag har råkat träffa personerna i fråga och haft deras inbjudan i närheten.



7 veckor kvar till bröllopet, och jag har inte börjat sy på A:s klänning ännu, och sen skall jag sy min. A:s kommer nog att gå ganska fort, men min egen undrar jag över, eftersom jag inte ens riktigt har bestämt mig för hur den skall se ut ännu.

Dessutom är jag orolig över att mina fingrar har svällt sedan jag provade ringar nyss och att vigselringen inte kommer att passa.

Det är bara att vänta och se.



Nu skall jag iallafall färdigställa varenda jäkla inbjudningskort och skicka iväg så att jag slipper tänka på det åtminstone.

1 kommentar:

  1. Anonym11:01

    jag var också gravid när jag gifte mig och mina fingrar var rätt uppsvullna när vi provade ringar, så jag fick välja en storlek större än min make till och med. (Muntert)
    Dom passade visserligen när vi gifte oss, men efter förlossningen var ringarna alldeles för stora,så jag fick ta in dom rejält.

    SvaraRadera