tisdag, maj 30, 2006

Frankerat

Phew. Igår har jag äntligen skickat iväg inbjudningskorten. Nästan alla iallafall. En del av mitt material tog slut, så jag måste in till stan och handla mer. Hoppas att de stackarna som får sina inbjudningskort lite sent inte misstycker, men jag orkade bara inte se högen som låg här längre frankerat och färdigt och bara väntade på att sättas på lådan.



På tisdag skall vi på bröllop. E & M gifter sig i Pajala. Jag har ingen aning om vad jag skall ta på mig för kläder. Man kan väl inte ha en svart kofta trots att det är kallt. Det är ju bröllop. Jag har ingen jacka, och ingen kofta och ingenting. Min mage bara växer och gör att jag nästan inte kommer i kläder längre.

Idag igen fick jag frågan om jag verkligen var helt säker på att det inte var tvillingar i magen. Det är faktiskt inte kul längre att svara på den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar