lördag, maj 13, 2006

Jobbiga nätter

Det är konstigt det här med att både vara gravid och planera bröllop samtidigt. Jag drömmer så otroligt mycket på nätterna om bröllopet, mest om saker jag borde göra för att hinna färdigt, men även mycket mardrömmar om annat. Jag avskyr när jag drömmer mardrömmar.
Inatt vaknade jag strax efter ett med ett ryck av en riktigt obehaglig mardröm, och det var nästan omöjligt att somna om.


Sen är jag så stressad över alla verkliga saker som jag måste göra, så att jag absolut inte kan sova längre än till sju ens på en helg, bara för att jag måste upp och sätta igång med vad det nu är som jag har i huvudet för tillfället (sy, leta recept, fixa inbjudningskorten, maila folk om viktiga saker).



Nu är det lördag morgon, klockan är 07.32, och jag tänker sätta mig vid symaskinen. Jag måste få färdigt den där klänningen idag så jag slipper tänka på den.

1 kommentar:

  1. Anonym10:25

    säg till om det är nåt jag kan göra!

    SvaraRadera