tisdag, maj 23, 2006

Filens förbannelse

Jag skall hålla mig ifrån fil.

Faktiskt så har jag ju mått förvånansvärt bra ett tag nu och inte kräkts nästan alls. Vilket börjar vara på tiden nu när jag ändå är i v.17. Jag har hållit mig till att äta mackor på morgonen, och att i stort sett helt undvika rena mjölkprodukter. Fil och mjölk har varit bannlyst.

På senare tid har jag börjat testa mjök igen. Jag har ätit Weetabix med mjölk till frukost några gånger med ganska bra resultat.

Imorse tänkte jag att det var dags att testa fil igen, som jag åt varje frukost innan jag blev gravid.

En tallrik fil med müsli.

Upp kom den som en fontän.

Jag skall hålla mig ifrån fil.

3 kommentarer:

  1. Anonym13:18

    Usch - ja, då tycker jag du ska hålla dig i från det. Dumma mjölkprodukter!

    SvaraRadera
  2. Anonym20:41

    halloj!
    overkligt att våren inte kommit längre uppe hos dig. det är väl största nackdelen med att bo där uppe...det tar sån tid för vår och sommar!

    jag har ett hoya 72 ir-filter till mitt 18-55mm som kostade 240 kr på cyberphoto.se.
    finns till de flesta objektiv, men ju större ring, desto dyrare.

    SvaraRadera
  3. Anonym10:41

    Stackars dig! Jag skulle inte överleva utan fil, det är min enda craving...

    SvaraRadera