måndag, maj 22, 2006

Det blir till att Vabba imorgon

Hämtade hem en alldeles snorig kille från dagis idag. Fröknarna tror på pollenallergi eftersom han tydligen har varit alldeles röd i ögonen tidigare idag. Men av det röda syntes inte ett spår när jag kom dit på eftermiddagen efter jobbet. Lillkillen däckade i soffan och sov en timma direkt vi kom hem, och nu sover han igen för natten. Det blir nog till att Vabba imorgon igen.



På jobbet och överallt pratas det om Lordis vinst i ESC. Det är ganska otroligt faktiskt med tanke på att man knappast brukar höra någon nämna tävlingen överhuvudtaget efter att den är över. Jag säger då bara till alla missnöjda jävlar: Det var fan i mig på tiden att den här tävlingen fick lite nytt blod! Det var riktigt rätt åt Carola. Hon kan gott och väl kliva ner från sina höga hästar med det där vidriga medvetna vibratot när hon skriksjunger den ena dåliga låten efter den andra. Det kan väl allvarligt talat inte finnas någon som tycker att hennes låtar är bra!? på riktigt alltså.



Nu skall jag gå och försöka göra färdigt mina inbjudningskort. De skall skickas snarast, snarast.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar