lördag, december 30, 2006

"Come on shake your body baby"

Min bebis har sovit i stort sett hela dagen. Han har bara vaknat till liv och hojtat till några gånger för att få mat, och sedan har han fortsatt sova. Det är helt otroligt!



Inatt någonstans mellan amningarna så drömde jag en väldigt märklig dröm.
Jag var i en industrilokal modell större, typ järnverket eller nåt, och var inomhus högt uppe på en gångbro av stål, en sådan där som har galler till golv och räcken.
Där, av alla ställen, träffade jag en helnaken, vältränad Denzel Washington. Han var fullt upptagen med att dansa järnet och skaka på axlarna till Gloria Estefans gamla dänga "Conga".


Jag undrar vad mitt undermedvetna försökte säga till mig med det?


2 kommentarer:

  1. Anonym07:52

    Nu funkar länken ;)

    Gott nytt åt på er!

    SvaraRadera
  2. Kikar förbi och hälsar god fortsättning på det nya året!

    Kram

    SvaraRadera