tisdag, januari 02, 2007

Gott nytt år!!

Vi firade nyår hemma hos våra vänner som nyss flyttat till stan. Det var vi, de och ytterligare några till. Både kända och okända för oss.
Vi hade jättetrevligt och käkade god mat och spelade Rappakalja. Jag hoppas att alla andra på festen också hade trevligt trots att vi var de enda som hade barn med oss och storebror som var i sitt sockerchocks-esse levde rövare hej vilt. Han avskräckte säkert alla de stackars barnlösa från att skaffa barn inom den närmsta framtiden. Han orkade hålla sig vaken till strax före två på natten otroligt nog!


Precis som många andra här i landet så käkade vi också den där underbara vitchokladpannacottan med bär och hallonpuré till efterrätt som finns att hitta på ICA.se på deras nyårsmeny. Det var banne mig det godaste jag ätit i efterättsväg på bra länge. Jag planerar att göra en hel skål bara till mig inom de närmsta dagarna, och det där med att gå ner i vikt det väljer jag att ignorera i några dagar till och hålla för öronen och ropa BINGO BINGO BINGO så fort liknande tankar kommer upp i mitt huvud.

2 kommentarer:

  1. Anonym22:03

    Haha, jodå man har dispans till Tjugondag´Knut ang det där med vikten *haha*
    Kika in här någon gång om du vill:
    www.junimammor2005.blogg.se
    Här ska vi ett gäng mammor från Allt for fälräldrars ankomstgrupp hålla till och peppa varandra litegrann! Vi skapade denna blogg tillsamans vars vi alla kan göra inlägg, blir nog bra tror jag!

    Kram Milla

    SvaraRadera
  2. Anonym19:44

    Jag gillar ditt BINGO tänkande!! :o))

    Kramar Sara

    SvaraRadera