måndag, januari 12, 2009

Inte ett dugg bättre

Nu har Storebror också blivit sjuk.
I morgon skall han och D till vårdcentralen för undersökning.

Jag var till doktorn idag.
Tänkte att jag behövde hostmedicin och slemlösande utskrivet.
Gick hem med recept på antibiotika och diagonsen bakteriell luftrörskatarr på gränsen till lunginflammation.
Så nu skall jag käka antibiotika tre gånger om dagen i nio dagar.

Och så över till något helt annat.
Jag vet inte om det var att både maken och jag var sjuka igår och därför var extra kritiska, men när vi såg Step brothers så skrattade vi inte en enda gång.
Så otroligt dålig film.
Efter 46 minuter stängde vi av. Då stod jag inte ut längre.
Se den på egen risk.



Jag föreslår istället att ni ser Talladega Nights. Samma filmmakare och skådisar, men mycket roligare.

1 kommentar: