måndag, juli 04, 2005

Nytt besök på Jourcentralen

Ikväll tog vi en ny tur till Jourcentralen. Lillemans öra har svällt upp igen, på samma ställe fast inte riktigt lika mycket, så jag ringde till jouren och frågade hur jag skulle göra och de tyckte att jag skulle komma in och visa upp det för doktorn.



Såg framför mig ett par tre timmars väntande som förra gången, men tji fick jag.

Jag fick gå fram och anmäla oss direkt, och medan jag stod och betalade så märkte jag att någon stod snett bakom mig, varpå jag kikade vem lite snabbt och insåg att det var doktorn som stod och väntade på att vi skulle betala färdigt så vi kunde följa med honom in! Han undersökte Lillemans öra och ville att vi skulle lämna blodprov vilket vi gjorde och tio minuter senare var vi på väg hemåt igen i bilen.

Så där fick jag för att jag beklagade mig så mycket sist, för aldrig förr har jag varit med om så snabb behandling på Jourcentralen.



Nu väntar jag bara på att sambon skall vara klar med bildbehandligen uppe så att vi kan se ett nytt avsnitt av The 4400. Det är en bra serie, men jag kan knappt vänta tills Lost börjar i höst igen, för det är verkligen helt SJUKT bra! som Grynet skulle ha sagt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar