onsdag, juli 13, 2005

Spara och Slösa

Lilleman väckte mig kvart över åtta i morse. Inte speciellt tidigt visserligen men de senaste dagarna har han sovit till tio så det var ovanligt för tillfället.
Han sitter nu och ser på Skrotnisse på TV medan jag har gått igenom mina presentkort från födelsedagen och har ringt och bokat tid för en Hot stone massage om två veckor. Det ser jag verkligen fram emot!

Har räknat ihop pengarna jag fick också och det är ett litet bidrag på väg mot en
ny kamera minsann! wohooo! Nu måste jag bara spara ihop till resten också, och det kan ju ta ett tag.



Jag har falllit för trycket och beställt alla de fyra böcker som Linda Skugge rekommenderade som sommarläsning. Dessutom eftersom det var tag fyra betala för tre-rea på bokus och alla böcker utom en av Skugge böckerna var på rea så beställde jag Mankells Brandvägg efter Isas rekommendation också, och den fick jag med på köpet gratis. Skitbra! 46kr för en bok är annars jävligt billigt tycker jag. Jag älskar pocketböcker, de är så mycket lättare att bära med sig än inbundna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar