fredag, juli 22, 2005

Underbara unge

Solen lyser fortfarande med sin frånvaro. Jag har gett upp och sovit bort en del av dagen. Ryggen värker idag så jag har passat på att vila så mycket jag kan.

Sambon och sonen är ute på ärenden. De hade åkt när jag vaknade.



Jag är så imponerad av våran Lilleman nu. Från att ha varit ett ganska så krävande barn som ständigt ville bli undrhållen eller buren sitter han nu hur länge som helst alldeles själv nöjd och leker, leker och leker i timtal själv. Han är iochförsig i samma rum som vi, men det är så kul att se hur han går in i sin egen fantasivärld och konstruerar maskiner och byggnader av Lego. Han älskar verkligen sitt lego. Dessutom är han så omtänksam och fixar och donar grejer åt mig när jag har ont. Han masserar min rygg med sina fina små treåringshänder och säger "så, Mamma, Nu är du bra igen!".

Alla borde få känna hur det känns att älska någon så enormt mycket som man älskar sina barn. Det är så fantastiskt att få se världen genom hans ögon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar