torsdag, juli 07, 2005

På tu man hand

Barnfri kväll ikväll. Lilleman sover hos farmor och Stortjejen är hos mormor. Jag och sambon har hämtat sushi från den nyöppnade sushibaren i stan till middag först. Det var hans första sushiupplevelse, och den var ganska bra tyckte han.
Sen gick vi på bio och såg "Världarnas krig". Bra film. Mycket action och värt pengarna. Inte så jättedjup direkt om man säger så, men underhållande och ganska spännande och det var precis det vi ville ha.

Imorgon drar vi till Pajala över helgen. Det är marknad och hemvändardagar så det är läge att spana in gamla kompisar. Framförallt ser jag fram emot att äntligen få träffa Pias lilltjej.
Det ska bli spännande att se hur jag lyckas kamouflera fläsket i år så att jag kan gå och inbilla mig att jag är smal och snygg, och att inte precis alla tänker: shit, vad hon har blivit fet!
Wish me luck, säger jag bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar