söndag, juli 17, 2005

Okej då!

Har lånat hem bilen över helgen. Den står i carporten och är jättefin. Just nu känns det som att vi åker in på måndag och säger ett stort rungande; JA TACK! och betalar därefter.

Har provkört ännu en bil ikväll, en kombi. Men både jag och sambon känner att det är onödigt att betala mer för en kombi när vi inte har behov av en i nuläget.



Har varit ute i stugan över natten. Vi var åtta vuxna plus lilleman. Jag var enda tjejen. Tyvärr blåste det lite för mycket för att man skulle kunna åka wakeboard ordentligt på dagen, så det fick vänta till kvällen, men då åkte tre av killarna inklusive sambon. Själv vågade jag inte prova pga ryggen. Det får vänta tills jag mår bättre. Men det såg väldigt kul ut. Jag fick nöja mig med att köra båt så sambon fick åka. Det var roligt det också. Duktig var han. :-)



Lilleman har två fraser som han använder väldigt flitigt just nu. 1. Vadå? 2. Okej då!

Vad man än säger till honom så säger han antingen; Vadå??? eller; Okej då! Gärna i kombination. Först "vadå" sen "okej då". Han frågar verkligen om allt nu. Man får passa sig för vad man säger när han är i närheten. Han snappar upp det mesta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar