torsdag, juni 29, 2006

Dags för sovmorgon

Tre kvällar i rad har jag suttit uppe med brudklänningen till halv två på natten och det börjar kännas i kroppen. Imorgon har jag äntligen sovmorgon.

Huset ser ut som en bombnedslag. Jag har tyg och trådar och mönster i en enda röra över hela vardagsrummet. Köksbordet är belamrat med papper till bröllopet, tidningar och reklam som jag inte har hunnit slänga. Jag har inte tid att städa.



Idag var jag till frissan för att färga håret lite och komma överrens om frisyren. Det känns jättebra och vi verkar vara helt på samma linje. Jag hade tagit med ett par bilder på några frisyrer jag gillade för att vara säker på att hon förstod hur jag menade. Det blir nog jättebra.



Imorgon skall jag beställa tårtan. Jag skulle ha gjort det idag, men givetvis kom jag på det efter att klockan var ett och bagarna har slutat för dagen.



Idag är det exakt två veckor kvar. Det är helt sjukt vad tiden går fort. Alldeles för fort just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar