fredag, juni 09, 2006

Hemma igen från tornedalen

Åh. Jag håller på att bli vansinnig på blogger. Det har inte gått att publicera ett enda inlägg på flera dagar.

Igår skrev jag ett långt stycke och sen bara försvann det. Otroligt irriterande.



Tisdagens bröllop var jättetrevligt, även om både sambon och jag har varit helt slut sedan dess. Vi sov några timmar efter att vi kom tillbaka hem till våra vänner på natten och klev sedan upp tidigt på morgonen för att köra tillbaka de 20 milen till vår stad för att jobba resten av dagen. Inatt har jag äntligen fått sova igen lite.



M & E:s bröllop var verkligen jättelyckat och jag hoppas att det blev precis som de hade tänkt sig. Det var en hel bunt med trevliga människor att prata med, bl.a klasskompisar till mig som jag inte träffat sedan jag slutade nian.


Sambon lyckades bli lite rund om fötterna och bästa minnet från kvällen är nog när vi båda stod ute på altanen vid festlokalen och han var så fnittrig av allt vin att vi båda tillslut bara stod och asgarvade. Jag åt honom, och han för att han var onykter och inte kunde låta bli att skratta.



Nu är det fem veckor kvar till vårt eget bröllop.




2 kommentarer:

  1. Anonym09:37

    Vad söta ni ser ut tillsammans!

    Fem veckor till ert bröllop och fem veckor till min bebis. Tiden går SNABBT! =)

    SvaraRadera
  2. Awh, jag log omedvetet när jag såg bilden på er. Jättesöt. :)

    SvaraRadera