torsdag, juni 15, 2006

JAAA!!!! och Neeeeeejjjjjjjj......

MÅÅÅÅL!!!



Och där fick sambon så han teg efter att han gnälligt dissat Ljungberg. "Han gör ju ingenting, det händer ju inget, han skall väl vara en bra fotbollspelare!".



Själv har jag samtidigt suttit framför symaskinen och sytt och sytt och sytt. Men snart är A:s tärnklänning klar. Jag har lovat mig själv att bli klar med den den här veckan.



Jag har idag fått en foglossning som heter duga. Jag kan knappt gå. Det är riktigt illa faktiskt. Jag tror den kommer av att jag fick shaka lös järnet på jobbet i ett försök att roa tre bröder på 1, 3 och 6 år som inte alls hade lust att bli fotograferade egentligen.

Jag dansade och hoppade allt jag orkade för att roa de små kidsen som trots det var föga imponerade.

Vad är det man brukar säga: "Är huvudet dumt får kroppen lida".

1 kommentar:

  1. Anonym18:13

    Aj aj, stackars gumman - först illamåendet och nu detta. Den som sa att det är underbart att vara gravid överdrev nog en smula!

    SvaraRadera