lördag, juni 10, 2006

Lyckad dag!

Riktigt bra födelsedag fick jag.



Ett lagom långt besök på äventyrsbadet med snälla barn, och sedan ett jättetrevligt besök på Thai-restaurangen tillsammans med bilvande man, båda barnen och mamma.

Jag fick en bästa presenten också: 3000kr att köpa köksmaskin(er) för. Så det blir både en hushållsassistent (äntligen!), och en glassmaskin (äntligen!). Det hade jag verkligen inte väntat mig av att fylla så ruskigt ojämnt och allt. Snälla familjemedlemmar man har. :-)



När vi kom hem har vi roat oss med att slötitta på fotboll i soffan och dissa vårt kära lag för det kassa resultatet. VM-guldet kan Sverige glömma.



Nu skall jag käka lite tårta och sy. De där klänningarna hemsöker mina drömmar varje natt. Måste framförallt få komma igång med brudklänningen snart.

2 kommentarer:

  1. Grattis på födelsedagen :D

    SvaraRadera
  2. Anonym23:53

    Du (hahahaha.. var bara tvungen att skratta lite åt babelovic bild.. ser hysteriskt roligt ut!), ser att du är fotograf.. visst kan man fota sig till ID-kort, pass och sånt hos fotograf och få välja bild innan man bestämmer sig? Jag blir oerhört dålig på bild, skulle vara roligt att få bestämma sig för en bild som är något sånär okej.. Tackar förresten för en underhållande läsning i ditt bloggarkiv! Nu 'slapp' jag dammtorka här hemma.. ;)

    SvaraRadera