måndag, juni 26, 2006

Närmare och närmare

Igår överraskades vi av en helt fantastiskt fin sommardag. Jag fick inte ett skit gjort på klänningen, utan tillbringade dagen utomhus i solen istället.

Bröllopet närmar sig med stormsteg. Det känns helt sjukt att det bara är två veckor och tre dagar kvar!!!

Inatt har jag haft mardrömmar om att jag inte hinner färdigt på bröllopsdagen. Att jag dyker upp på jobbet för att bli fotograferad helt osminkad och fattar inte ens själv att jag har glömt något. Jag måste åka till stan någon dag. Köpa BH, öronhängen och smink. Det finns tusen miljarder småsaker som skall fixas. Tur att min blivande man och vårt värdpar hjälper till.

Iförrgår kunde jag inte somna så jag satte mig vid datorn och gjorde färdigt bordsplaceringen. Skönt att ha det ur vägen.

Nej. Nu MÅSTE jag fortsätta på mönstret till klänningen om jag skall slippa gå med rumpan bar i kyrkan.




Midsommartårtan.


Sonen älskar att klättra.

4 kommentarer:

  1. Anonym11:29

    fantastisk tårta! Och du, säg till om det är nåt jag kan hjälpa till med!

    SvaraRadera
  2. Anonym15:18

    Vilken SNYGG midsommartårta! Hoppas den var lika god som snygg. :)

    SvaraRadera
  3. Anonym19:55

    Har du gjort tårtan? Den är underbar iaf!

    SvaraRadera
  4. Anonym13:00

    Det är ju den klassiska bröllopsmardrömmen, även studentbal i mitt fall!!! Drömma att inget är klart och att man måste gifta sig i nån gammal gardin, att gästerna inte kommit, att det är fel man man måste gifta sig med...Det är helt normalt.

    SvaraRadera