onsdag, juni 28, 2006

Phew.... och Gaaaah!

BH: Check. (3 st för att vara på den säkra sidan att en passar under klänningen).

Smink: Check

Nagellack: Check

Strumpeband: Check

Skor: Check

Halsband: Check



Kvar att göra:

Sy sy sy sy sy ihjäl mig på den där brudklänningen.

Öronhängen.

Bestämma vinet.

Beställa tårtan (jag har fått förbud att göra den själv. Något om att jag inte kommer att hinna och ha ont och stressa ihjäl mig annars).

Göra klart festprogrammet.

Bestämma musik färdigt.

Träffa prästen.



15 dagar kvar.. and counting....

1 kommentar:

  1. Anonym00:09

    Jag både avundas dig och avundas dig inte.. Det är verkligen stressigt sådär på slutet men ack så underbart att längta och när det är över är förberedelserna och stressen nästan vänner man saknar en aning :) Fast jag får njuta av minnena :) Lycka till med klänningen!

    SvaraRadera