måndag, juni 19, 2006

Lugn morgon

Kände mig snudd på halvdöd när jag klev upp för en halvtimma sedan. Jag satt uppe igår och sydde klart A:s klänning. Skönt att få det färdigt.



Det känns så tomt här hemma. Sonen fick för sig att han ville åka till farmor igår och sova över. Så hon kom och hämtade honom på eftermiddagen och tog honom med sig hem till sig. Så nu sitter jag här med en alldeles kolugn morgon och det känns väldigt ovant. Jag längtar efter honom som bara den, trots att han bara varit borta över natten.



I lördags när jag var till stan på förmiddagen för att shoppa lite till brudklänningen, så möttes jag av ett möhippegäng. Det var en blivande brud med förkläde och slöja och en stor skylt runt halsen "Jag gifter mig den 15/7". Då slog det mig hur snart mitt eget bröllop är! Jag gifter ju mig före henne. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar