lördag, juni 03, 2006

Mer bröllop

Uppe i ottan idag igen.

Drömmer om bröllopet mest hela tiden. Inatt drömde jag att det plötsligt kom folk hit hem till oss vid halv elva på kvällen, eftersom vi allihop tydligen glömt bort vilken dag det var och att vi skulle gifta oss.

Sen har jag drömt en hel massa om att jag letat efter bröllopspresent till E&M. Något jag måste fixa idag med andra ord.



Jag är så nyfiken på vilka som kommer på vårat bröllop. Inbjudningarna har ju kommit fram för några dagar sedan nu, men det är inte många som har nämnt det hela. Jag vet inte vad jag hade förväntat mig riktigt... att mina vänner alla skulle rusa till datorn och skriva "JAAA vi kommer!!". Just nu känns det som att det kanske inte blir så många.

Flera har tackat nej och det känns jättetråkigt. Jag hade verkligen velat dela min stora dag med alla mina vänner.



Jag tror jag måste gå ut och ta lite frist luft så jag orkar börja sy på klänningarna idag. Nu är det bara 6 veckor kvar och jag känner att tiden rinner iväg.

1 kommentar:

  1. Anonym18:53

    Mm.. visst är det lite småjobbigt det där med bröllopsinbjudningar? Vi skall gifta oss om (HJÄLP!) två veckor och när jag satt och skrev inbjudningskort tänkte jag "den och den kommer inte men jag skickar väl en inbjudan ändå" - bara för att jag tycker att det är så man gör! För att vara snäll liksom. För en vecka sedan gick OSA:t ut men alla har inte ens hört av sig! Jävligt dålig stil, måste jag säga.. Nu skall jag titta runt lite mer här på bloggen.. roligt att springa på nån från Luleå ;)

    SvaraRadera