måndag, augusti 07, 2006

Hett och stinkande

Åh gud vad det är varmt! Jag håller på att flyta bort. Det är visserligen mulet ute men temperaturen står på 26 grader och det är så kvavt. Så fort jag kom hem från jobbet så drog jag av mig både kjol och t-shirt så nu struttar jag omkring hemma i bara underkläderna men till och med det känns för varmt.



Jag har sagt det förut men jag måste få beklaga mig igen: Vad är det för fel på folk egentligen??? Varför, varför, varför förstår inte vuxna människor att de måste tvätta sig och använda deo. Förstår de inte hur jävligt de luktar?! Jag avskyr att gå på stan och stå i kön på ICA och ha någon slibbig människa framför mig som stinker surt som en gammal möglig jympakasse. Och ibland blir man så förvånad, det är ju helt normala propert klädda medelålders människor som går omkring och luktar skunk. Blä!

1 kommentar:

  1. Anonym17:32

    Jag håller med, folk stinker fan!

    SvaraRadera