lördag, augusti 19, 2006

orkar inte hitta på någon rubrik...

Skickade just iväg maken till stans nya thai restaurang för att hämta mat. Ingen av oss orkar laga mat ikväll.


Vi har varit och provkört bilar idag. Volvo och Saab, vad annars.
Om tio veckor kommer bebisen förhoppningsvis och då får vi inte plats med barnvagnen i bilen så vi måste köpa en kombi snarast. Vi testade en
V70 -02, men fy vad besvikna vi blev. Den kändes bara stor och burkig och stötig. Inte alla lika fin att köra som våran gullegulle Saab. Provade en 9-5 kombi också, men den var inte någon höjdare heller. Fattar inte hur vi skall hitta en som är lika fin att köra som den vi har nu. Jag är dessutom så löjligt fäst vid den att jag har otroligt svårt att skiljas från den, trots att jag vet att vi måste sälja den om vi skall få plats hela familjen.



Jag har haft jävulskt ont i magen idag. Ungefär som kraftig håll på höger sida som inte vill ge med sig. I flera timmar höll det i sig, men nu har det slutat göra ont. Blev lite nojig ett tag att det skulle vara blindtarmen eller nå´t, men eftersom det inte gör ont längre så orkar jag inte åka till jouren i onödan och vänta i flera timmar. Jag får väl tänka om ifall det kommer tillbaka.

3 kommentarer:

  1. Åh och 95 kombin som är så wunderbar! Och hur är en bil burkig? :D

    SvaraRadera
  2. Anonym07:56

    Jag börjar vänja mig med citran, men när jag tänker på nissan som vi lämnade på bilaffären hugger det fortfarande i hjärtat... Så det där med att vara fäst vid en bil känner jag igen. Fast vi har ju hormoner att skylla på :-)

    SvaraRadera
  3. Anonym11:29

    Har ni provat kokosglassen på thaithai? Den ska visst vara en höjdare. Har inte ätit där själv.

    Ang bilar så har vi just nu min pappas V70 på lån och den är helt underbar jämfört med våran gamla Audi. Ikväll hämtar han tillbaka den :-(

    SvaraRadera