onsdag, augusti 23, 2006

Shoppingrapport typ

Första dagen tillbaka på jobbet idag efter att ha VAB:at i två dagar. Det är faktiskt skönt att få sitta där och vara produktiv och göra nytta. Jag trivs så jäkla bra på jobbet.



Imorse mådde jag så förbannat illa igen. Det var oerhört nära att jag kräktes. Jag blir helt vansinnig. Skall det där förbannade illamåendet komma tillbaka nu?!? Det är orättvist.



Gick förbi H&M på kryckorna idag efter jobbet. Jag insåg häromdagen att det här sommarvädret knappast kommer att hålla i sig speciellt länge till och att jag då bara har ett enda par långa byxor som jag får på mig. Dessutom har jag inga mamma-tshirtar som går över magen. Som tur var så hade höstens kollektion kommit in i butiken och jag plockade på mig en hel del grejer. Jag var så stressad eftersom de skulle stänga precis att jag köpte fler plagg än jag egentligen tänkt. Jag får väl gå tillbaka med en del isåfall. Det är ju öppet köp som tur är. Dessutom är det en väldigt tur att H&M är så billigt.

Gick förbi Lindex också häromdagen och de hade verkligen inte ett skit. Otroligt dåligt utbud av kläder till gravida.



En annan sak som förbryllar mig. Det finns ju för tusan inga höstjackor i den här stan till barn! Sonen har lyckats trolla bort jackan jag köpte i våras och nu behöver han en jacka vilken dag som helst, men tror ni att det finns att köpa i butikerna? nej. Det är något jävligt fel med det hela när man endast säljer vinterjackor och overaller i AUGUSTI. De kläderna behöver man ju för tusan inte förrän om flera månader!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar