lördag, oktober 18, 2008

Det blir inte alltid som man har tänkt sig

För knappt en timma sedan åkte D iväg med kidsen till farmor för att de skulle sova över där och han och jag skulle få en barnfri natt så vi hinner sova ikapp efter allt.
Nu ringde han precis därifrån och berättade att Lillebror börjat kräkas innan han hunnit åka därifrån.
Magsjuka.
Det är synd om lillskrutten men jag kan inte låta bli att känna mig orolig för min egen skull. Jag vill verkligen inte bli sjuk. Jag har tillräckligt ont i magen som det är.
Det är bara att hålla tummarna för snart kommer de in genom dörren igen och då är det bara att ha skurhinkar och plastfrotté redo.

1 kommentar:

  1. Anonym21:06

    Usch då - hoppas lillskrutten har kryat på sig lite nu då, och likaså du!
    Läste att du hade varit in på sjukan igen - inte skoj alls det där jue... Skickar över de varmaste kramarna jag har till dig/er!

    SvaraRadera