onsdag, oktober 08, 2008

Och så ett gnälligt inlägg

Crazy fucking tired. Det är vad jag är.

Värktabletterna som jag brukar ta till natten är slut, och igår när jag var på apoteket för att hämta ut nya så hade det blivit något fel och receptet på just de tabletterna fanns inte. Inatt och igår natt har jag ätit andra värktabletter istället, med resultatet att jag har haft gräsliga mardrömmar hela jävla tiden. Hur kul är det på en skala att drömma om förgiftad mat och ungar som dör och ligger och gråter att de inte vill att jag skall gå. Seriously.

Jag säger då bara det. Det är skillnad på piller och piller.
Nu är jag så trött att jag nästan är död och ont har jag också.
Gnäääääällll och fräääässs.

Jamensåatt då fick jag det sagt. Om man skulle ta och lägga sig i soffan med lämplig värmedyna i ryggslutet och slappna av till en lagom ryslig skräckis istället för att fortsätta med mitt bichin' and whinin'.

Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar