torsdag, oktober 23, 2008

Rubrikbrist

Igår var jag busy, busy, busy.
Hann inte ens sitta ner en sekund varken framför datorn eller TV:n, hör och häpna! Jag som alltid lägger ner minst en timma eller (eller sju) framför dumburken. Jag älskar mina TV-serier. Jag borde börja få betalt för att titta och analysera.

Anywaaay. Jag lyckades träffa min sjukgymnast, träna på gymet, åka till mitt gamla jobb och fråga efter rekommendationer och referenser och en hel massa annat innan dagen var slut.

Tack för all peppning och bra råd när det gäller jobbsökeriet. Jag tänkte det jag också att det är bara att vara mig själv och söka. Gillar de inte mig så vill jag ändå inte jobba där (var det nu blir). Jag skall söka hejvilt och så får jag se om det finns någon som tycker att jag har något att erbjuda helt enkelt.

Idag trodde jag att jag skulle ha lugna gatan här hemma och få baka lite tårtbottnar i lugn och ro. Jo tjena. Lillebror är febrig igen och Storebror gjorde illa sig i ögat igår eftermiddag på fritids så vi har varit till doktorn. D är hemma och vabbar igen så jag har huset fullt. Så kan det gå.

2 kommentarer:

  1. Anonym10:50

    Du hjärtat har du tänkt på att du kan maila dina vackra tårtor till något bageri kanske?? För att kunna få något jobb, jag är helt övertygad om att dom kommer bli helt såld (och du får väl baka någon av dina underbara bakverk, så dom får smaka dina supergoda kakór...) Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Anna: jo jag vet jag har också tänkt på det... då är det bara hela den här grejen med att klara av det fysiskt att jobba med tårtor varje dag...
    För kunde jag skulle det vara UNDERBART.

    SvaraRadera