söndag, oktober 05, 2008

Sånt som händer när pappan äntligen har sovmorgon

Storebror: -"Mammaaaaa! Det är alldeles blött här på bordet. Lillebror har spillt nånting!"

Jag tänker för mig själv. Vad har han fått tag på? Vatten? Mjölk? Har han hämtat något ur kylen eller har jag glömt något framme?
Vid vardagsrumsbordet står Lillebror och ser jätteglad ut. Han har ingen tröja och halva bordet är alldeles blött.
Jag lyfter undan honom och luktar.
Och sen inser jag vad som har hänt.
Lillebror har pillat fram lillsnorren ur blöjan och kissat över hela bordet.

6 kommentarer:

  1. Haha, fan vad coola 2-åringar är! Oslagbart.

    SvaraRadera
  2. Hahahahahaha.

    Ursäkta att jag skrattar men...

    Hahahahahahahahahaha.

    SvaraRadera
  3. Gud vad jag längtar efter ungar alltså ;) Nä det blir häst istället.

    SvaraRadera
  4. Oah. Känns som om det kommer att kunna bli liknande inlägg i min blogg om nåt år eller två. Hilfe!

    SvaraRadera
  5. Anonym10:49

    HAHA! Dom är ju rätt finurliga våra små troll! :-)

    SvaraRadera
  6. Anonym13:56

    Pojkar - stora som små, med sina snorrar *S*

    SvaraRadera