lördag, oktober 11, 2008

Gårdagens idolkommentarer i familjen

Jag: Kolla vad gullig han är lilla Johan. Man vill bara adoptera honom och ge honom lite kladdkaka.

Storasyster: Meh. Det där låter inte bra! (Lars falsettröst spricker och jag gömmer mig bakom kudden för att jag tycker så synd om honom).

Maken: Den där Katrin verkar helt blåst på riktigt.
Jag: Men hon driver ju ett framgångsrikt företag.
Maken: Det kan man inte tro.

Gissningar på vem som skulle åka ut: Vi gissade alla på Yazmina, Jesper eller Rasmus. Men jag trodde mest på Yazmina. Rösten var för tunn och klen jämfört med Rihannas även om scenframträdandet var bra. Hon skulle ha valt en annan låt.

1 kommentar:

  1. Ja man kan ju undra hur länge hon får vara kvar den där Katrin.
    Inte länge hoppas jag.

    Hälsningar Maud

    SvaraRadera