onsdag, oktober 01, 2008

Många intryck

Vilken dag det har varit. Jag är helt slut.

Först besök på kirurgmottagningen. Lillebror var så otroligt duktig och bara låg alldeles tyst och tankfull i pappas famn medan doktorn klämde och kände på magen och pungen.
Och det blir operation efter jul. Men han måste ha varit frisk i tre veckor innan dess. Hur nu det skall gå till. Tvååringar som går på dagis är ju snoriga konstant. D får nog vara föräldraledig efter jul med honom så att han inte behöver gå till dagis och riskera smitta. Jag vet inte hur man annars skall lösa det hela.

På eftermiddagen var jag på arbetsförmedlingen och blev inskriven.
Nu får jag vänta på att bli kallad och få träffa en handläggare och så får jag ta det därifrån. Det kändes varje fall väldigt bra, skönt och produktivt att ha varit där idag.

Nu är jag helt galet slut för ikväll hade jag salsakurs igen. Så vansinnigt kul och konditionskrävande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar