fredag, juni 03, 2005

Duktigt

Idag när jag var och lämnade lilleman på dagis så var de andra barnen redan ute. Jag stod och pratade med en av fröknarna när jag ser lilleman komma cyklande. Jag tittade en stund, när det plötsligt slår mig: MEN HAN HAR JU INGA STÖDHJUL!!! Ungen har lärt sig själv att cykla på dagis under veckan. Så kul!!



Så nu när vi kom hem så åkte stödhjulen av från hans riktiga cykel hemma också. Och mycket riktigt, han cyklar och håller balansen. Idag är jag och sambon mäkta stolta föräldrar till vår egen 3.5 åring. :-))



Halsbandet har jag skickat till Stockholm för lagning. Hoppas jag får tillbaka den till min födelsedag. Vill ha den på mig då. Vilken TUR att den gick sönder imorse i badrummet och inte när jag var på stan eller ute så jag tappade den. *lättad*.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar