torsdag, juni 16, 2005

Jag vill också åka till Hultsfred...

Sitter här i soffan och försöker hålla Lilleman vaken. Han ser på Karlsson på taket och är jättetrött. Nyss lade han sig ner och skulle absolut sova, men när jag hotade med sängen direkt så satte han sig upp och nu kämpar han för att inte somna. Jag ska snart gå upp med honom, vill bara inte att han ska vakna före 6 imorgon.



Idag har jag och mamma varit runt till olika blomaffärer och letat perenner. Det är så kul med trädgård, och nu när mamma är här och kan hjälpa mig att gräva ner och plantera nya plantor så är det extra roligt. Annars blir jag så vansinnigt dålig i ryggen jämt av trädgårdsarbete.



Vi har ätit ärtsoppa och pannkakor till middag som sig bör på en torsdag. Vädret är tråkigt som tusan. 11 grader, mulet och lite regn.



Agerar hunvakt till Latifagumman några dagar. Matte den lyckosten är på Hultsfred och ser NIN och Manson *snyft.. jag vill ooooooooohhoocckkssåååååå*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar