fredag, juni 10, 2005

Hurra!

Nu när klockan är efter midnatt så fyller jag ju faktiskt år idag! och 30 känns bara kul just nu.



Har haft en enormt hektisk dag. Från att ha hämtat USA främmandet på flygplatsen till att storhandla, göra smörgåstårtor, göra rabarberpaj, Köpa sista minutenkläder på stan till stortjejen, hämta lilleman, hämta sambon, åka på skolavslutning och sen fortsätta med mer mat.



Nu ska jag sova och imorgon tänker jag bara njuta. (och laga mat och baka då...). Festen på lördag verkar ta sig. Äntligen. Det kändes ett tag som att det var fler som inte hade lust att komma än tvärtom. Jag blir så nojig. Fattar inte varför jag har så jäkla low selfesteem. Kanhända är det alla år av att vara mobboffer som gör sig påminda. Får fortfarande kalla kårar längs ryggen när jag tänker på alla hemska tjejer och killar som hade kul på bekostnad av mig. Fy!

1 kommentar:

  1. Anonym12:09

    ooooooooooooah! Jag tänkte ju mejla dig i natt och gratta så jag blev först! Jag satt uppe och väntade men sen glömde jag bort det.

    Nåja, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS även om jag inte är först! Hoppas du får ett bra kalas och jag hade JÄTTEGÄRNA kommit på fest om jag varit frisk.

    Förresten så kan det väl knappast vara en slump att DN just IDAG skriver om att IKEA ska öppna i Haparanda...

    SvaraRadera