torsdag, juni 02, 2005

Kärt återseende

Hade trevligt besök ikväll. Karin kom och hälsade på. Vi har inte setts på tre år, och då sist också bara ett par timmar över ett mål mat. Det är så kul att träffa gamla kompisar och höra vad som hänt de senaste åren. För min egen del känns det som att det inte händer något alls. Livet bara rullar på och jag blir äldre men inte klokare.



Gjorde Kyckligfilé och rostade rotfrukter med vitlökssås. Gott.



Har varit på läkarbesök idag. Är från och med nu halvtidssjukskriven bara!! wohoooo!!!!

Nu återstår bara ångesten över att gå till AF och höra vad de har att säga. Jag har panik över vad jag ska jobba med. Tänk om de sätter mig att söka något tungt jobb i butik tex. som jag absolut inte klarar av och så pajar ryggen igen. Det får bara inte hända! Imorgon skall jag ringa dit och prata med dem. Det blir intressant.



8 dagar kvar till 30 års dagen. 7 dagar kvar tills Mickey landar på Kallax. Tusen miljoner saker att göra och jag stressar sönder mig. Och allt jag vill göra är att måla måla måla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar