onsdag, juni 15, 2005

Vila och rensa

Idag verkar vara dagen då jag sover igen allt jag missade under helgen.

Jag har skjutsat Mickey till flyget tidigt i morse och gick sedan och lade mig och sov till 10.40. Första sovmorgonen på länge. Nu har jag precis vaknat igen. Har legat och sovit en timme med Lilleman som är hemma ännu idag också.



Jag håller på att tänka över mitt liv. Jag vaknar ofta med ett ryck och tänker på saker jag måste göra och hur jag inte kan forstätta med andra. Vissa saker måste bort, bort, bort eftersom jag inte mår bra av det. Det är helt klart dags att rensa i livet.



Min rygg är inte bra just nu. Sova fem timmar per natt och baka tårtor och laga mat som besatt i flera dagar tär på krafterna och kanske inte var så clever. Jaja. Nu ska jag vila upp mig och bli smal, snygg och frisk. (Iallafall frisk).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar