tisdag, februari 06, 2007

Bassängblues

Jag insåg just att jag inte har en aning om vad jag skall lyckas klämma in mig i för badkläder på söndag när vi börjar på babysim med Lillebror.

Tre månader har passerat sedan förlossningen, och jag kan krasst konstatera att jag inte är en av de där "kilorna bara rasar bort när man ammar"-mammorna.

Här står vågen still.

Det kan ha en aning att göra med diverse vaknätter och extra kalorier, men jag vägrar lägga skulden på Sias cookieglass. Den förtjänar inte att baktalas.

1 kommentar:

  1. Jag löste det genom att skicka ner pappan i bassängen. Känns trist men jag klarar verkligen inte att visa mig i bikini när jag fortfarande ser ut att vara i femte månaden och när stretchmarksen lyser lila och äckliga på den sladdriga degklumpen som kallas mage. Desto mer bilder och filmer får vi istället när jag står på land och hejar på ivrigt =) Hoppas Lillebror tycker det är lika roligt som min A, babysimmet har verkligen varit en höjdare!

    SvaraRadera