lördag, februari 17, 2007

Människor jag stör mig på

* De som inte fattar att man inte kan gå nära dörrarna i "cirkulationsdörrar" och som envisas med att gå så nära att dörrarna stannar upp hela tiden.


* De som står och pratar mitt i passager så att andra inte kan komma förbi.


* De som går suuupersakta mitt i lördagsrusningen så att det bildas en stor propp bakom av stressade människor som inte tar sig förbi.


* De som inte har bestämt sig för vad de skall handla innan de kommer fram till kassan och står och velar medan kön bakom växer.


* De som sprayar på sig jättemycket tung parfym och tror att de går omkring och "luktar gott" när de i själva verket stinker så att till och med människor utan allergiska besvär knappt kan andas, för att inte tala om de som är allergiska på riktigt.


* De som tror att de är så oumbärliga på jobbet att de går dit trots att de har influensa/förkylning/magsjuka och därmed smittar ner alla andra och sen har mage att klaga på att folk är hemma och är sjuka. Hur egoistisk får man vara?!?!

2 kommentarer:

  1. Håller med, och lägger till: idioter som promt måste förbi barnvagnar i rulltrappor. Grrrrrrr!

    SvaraRadera
  2. helena: Jag tänkte faktiskt skriva det först!! Men här i lilla Luleå är det inte ett så vanligt fenomen, I stockholm däremot är jag livrädd för att åka rulltrappor just pga det.

    SvaraRadera